◘ The Only Me ◘

My photo
♥ A Muslimah faithful to ALLAH ♥ A Besties to my Cats & Kittens ♥ A Savior to my Best Friends ever ♥ A Good Listener to my Fiancee ♥

21 November 2009

Today!

Hi guys! Today what i've done ya??
Hurm...
1st: Aku bgn tdo pg2 mcm biasa laa duk mengemas blik aku dlu. Pastu aku trus amik tuala mandiku(kaler pINk) ye..heee :) Trus menuju ke toilet tuk mandi. thena dah siap mndi msti la b'siap2kan pki baju & etc. (xkan tu pon aku nk cite) haha ;P(gmbr rekaan semata2. Blik idaman ku)

2nd: Take a Breakfast. Aku makan Bihum goreng. My faveret makanan. nyum2x. Lepas siap2 mkn lepak dpn tv la bai.. tu jelaa kjenye pg2 yg indah ini. Pastu ingt nak masak tp hr ni ALANG ditugaskan tuk memasak.
(so, Alang la masak for today! yeayyy!)

3rd: Disebabkan aku xmasak, so aku kne teman Uteh g tuisyen kat DELTA Klang. Tmpt tuisyen yg aku pnh g dlu. Skg tmptnya dah makin maju dr aku tuisyen dlu2. Mase zaman aku dulu, tempat mmg sempoi je jnji ade blik & kerusi meja tuk belajar. Tp skg ni, tmptnya dah mcm 1 tmpt INSTITUSI yg sgt menarik & gah di mata bdk2 sekolah & masyarakat. heeee ;)

4th: Aku ttdo babe ptg td. Xsangka lak ptg td t'tdo. huhu ;( kalau bleh aku xnk tdo taw sbb ape eh t'tdo?? Erm, actually ade sakit skit tp xleh la nak mention here k. (it's P&C actually) so shhyyyyyyy jelaa taw! heee ;)(nyenyak aku tdo mcm girl dlm gmbr tuh..heeee)

5th: Pas t'jg tdo bgn jap layan cite Alvin & Chipmunk..best ooo cite tuh. Alvin sgt comey & lg 2 kwnnye. Cite tuh pon sgt menarik. Hilang rs bosan aku tuk ptg td. Malam lak time aku tuk on9! haha. Tu laa duty aku stiap mlm! layan Fb & etc.(gmbr hiasan shj.)