◘ The Only Me ◘

My photo
♥ A Muslimah faithful to ALLAH ♥ A Besties to my Cats & Kittens ♥ A Savior to my Best Friends ever ♥ A Good Listener to my Fiancee ♥

20 September 2010

Amik BERKAT


Giggle*
Giggle*
Giggle*

Apsal nak *Giggle* lak pmpn ni?
Heeee. Xde pape cuma terpandang kan balik situasi adikku amik berkat b4 nk g exam UPSR.
Mmg chumel je sgt2. Ngn bersongkok dia menuju ke arah pntu toilet.
Eh apsal menuju ke pntu toilet?
(Sbb aku btul2 br pas mndi & br je kuar dr toilet) Ngeeeee :D

Adikku berkata: Alonggg! Nak g exam ni. Salam tgn along.
Aku berkata: Bye adikk (smbil pgg ppi dia) Jwb exam elok2 JGN LALAI taw!!

Satu je keCUAIan adik aku sorg ni. Klu lalai tuh, small2 thing pon leh silap.
Kdg2 free2 je pemeriksa tolak 2-3 markah.
Campur2 2-3 markah yg kne tolak xke byk nnti.
Ape2pun I wish All the best eh Sayanggg :)
Muahhhhhhhhhhhh2x

Wahhhhhh. Sayang saya nak exam!!!

Just to Coret2x for my younger brother.
(yang paling kanan skali dlm gmbr ni)

NOR AMIRRUL, Along wish U GoodLuck for UPSR eh!
Along hope miyul dpt wat ngn berjaya nya!
InsyaALLAH miyul pon leh jd mcm kitorg masuk asrama & U in future taw!
Aminnn.
Sayangggg Kamu!!
Muahhhhhhh2x :*