◘ The Only Me ◘

My photo
♥ A Muslimah faithful to ALLAH ♥ A Besties to my Cats & Kittens ♥ A Savior to my Best Friends ever ♥ A Good Listener to my Fiancee ♥

20 May 2012

18.05.2012 - Part 1

Alhamdulillah :) 18.05.2012 Hari jadi aku yg ke-2* (rahsiakan sgt umurnye pon) 
Tak perlu nak rahsiakan sgt sebab ko tetap twenty plusplus. hee

 Jam ditangan tuh menunjukkan date 18. Pd tarikh birthday aku lettew.
Sempena birthday yg bertitlekan TUNANGAN orang, encik tunang dh pesan yg aku kene/ WAJIB pakai jam. Ohhhh. aku dh laa xsuke pakai jam. uhukk >.<

 Hadiah tshirt dari JC. Thanks ya!

 Handbag dr Thailand. Kwn aku g Thailand. Untunglaa. hee

 Special gift :  Dari kawan baik aku. Wan Azlini. (tmpt aku meluahkan perasaan, mslh & bergossip) hee. Itula dia, Wan Azlini namanye. Kenal ngn dia pon lepas hbis UITM. Pdhl ms kt UITM just lalu sebelah menyebelah lalu buat bodoh. Skg ni baru close atas sebab2 tertentu. hee. Love u babe!!

 Thanks to Umie for the special card. Dah umur gini masih dpt kad lagi dan sy berasa sgt terharu. 

Domino's????? Alhamdulillah kenyang perutku dimalam hari. Adik2 aku tongtong duit blanja aku makan Domino's. Dah lama tak makan Domino's pizza ni. Thanks Angah, Uda & Alang. hee. Thanks juga kt the rest of my family members yg sudi meraikan birthday aku yg simple tp amat bermakna. :)

"Tahun ni je bang, along celebrate bday ngn kita. Tahun depan xde dah. Along celebrate ngn suaminya
......Mak berkata kepada Abah. (sayu hati mendengarnye)

Apapon terjadi, Along tetap anak Mak & Abah. Walaupon dah bersuami kan. hee.
Lot's Of Luv:
Triple D ♥

2 comments:

  1. dengan kawan2, da lame xwat kan beday aku. beday aku ye, bkn beday ko ppfffttt

    ReplyDelete
  2. bday ko? perlu ke buat? lalalalalaaaa~ :p

    ReplyDelete