◘ The Only Me ◘

My photo
♥ A Muslimah faithful to ALLAH ♥ A Besties to my Cats & Kittens ♥ A Savior to my Best Friends ever ♥ A Good Listener to my Fiancee ♥

01 July 2012

Happy Birthday Encik Tutu ♥

Saya rindu awak lah encik tunang. ^^,
Walaupun saya selalu buat perangai, sebenarnya PERANGAI tu saja je nak manja² ngn awak.
Saya tgk awak sangat CARING psl saya. Bila sy merajuk, awak cpt² tarik tgn saya, awak pujuk saya. :')
Saya tak suke buat perangai sebenarnye tp kadang² gedik je nak manja² ngn awk ♥
Hope kita di IJAB-KABUL kan soonest possible. InsyaALLAH.
Setiap percaturan yang ALLAH rangka ada hikmahNYA.
Dan saya percaya awak jodoh yang terbaik untuk saya.
Saya melengkapi awak & awak melengkapi saya. Kan syg?

"Happy Birthday Sayang yg ke-27thn. Semoga syg berjaya dunia akhirat, dimurahkan rejeki oleh ALLAH & dipercepatkan IJAB-KABUL ngn sygg" Amin. Hee

ILYSM & IMYSM ♥

No comments:

Post a Comment